Συνέντευξη στην Όλγα Ροΐδη 

 

Δεν σας έφταναν όλα τ' άλλα μουσικά projects που ασχολείστε, έλειπε και μια hardcore punk μπάντα, και έτσι εγένετο οι Insect Radio. Σ' αυτόν-η που θα ρωτήσει "δηλάδη, τι φάση?", τι απαντάτε;
Και πως έγινε το φιλικό σας προξενιό;


Οι Insect Radio ειναι μια μπάντα που ουσιαστικά μέσα στο κεφάλι μας (Λάμπης και Γιώργος) υπήρχε από την εποχή που παίζαμε ακόμα με Modrec. Επειδή και οι δυο είμαστε fans της πιο σκληρής μουσικής στην ακραία έκφανση της, συζητούσαμε για ενα project που θα έπρεπε να φτιάξουμε για να παίξουμε κάπως έτσι. Ο καιρός πέρασε, η ανάγκη μεγάλωσε και μια καλοκαιρινή μέρα του 2013 μιλήσαμε στο τηλέφωνο, ο Λάμπης είχε βρει ήδη τον Νίκο Χουλιάρακη (ο πρώτος drummer των IR) και ήμασταν έτοιμοι. Στη συνέχεια προστέθηκε ο Στέλιος Προβής στο μπάσο και μετά απο κάποιες ζυμώσεις καταλήξαμε στο τωρινό line-up της μπάντας με τον Αλέξη

Συνέντευξη στoν Γιώργο Τσαντίκο

Γιάννης Αναστασάκης: Ο διαρκής πειραματισμός και το… πετάλι που δεν κάνει τίποτα

Ο Γιάννης Αναστασάκης (www.JannisAnastasakis.com) είναι μουσικός. Εδώ και μια δεκαετία και κάτι, έχει συνδέσει το όνομά του με τα πετάλια για κιθάρες και μπάσα, τα Jam Pedals, τα οποία, για τους ρέκτες, δεν είναι απλώς διάσημα για τον ήχο και την ποιότητά τους, αλλά πλέον, είναι περιζήτητα. Βασικά όμως, ο Αναστασάκης παραμένει μουσικός και μιλάει για τη μουσική, τους μουσικούς, τα εφέ, την τεχνολογία και τα σχέδιά του, λίγο πριν εμφανιστεί στο 2ο Soundtrope Festival, στα Γιάννενα

-Ποιο είναι το τρέχον μουσικό σας πρότζεκτ και τι περίπου θα δούμε-ακούσουμε στο Soundtrope;

Το τελευταίο μου πρότζεκτ ονομάζεται «Plague» και έχει ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την απουσία της ηλεκτρικής κιθάρας. Βασική πηγή ήχου αποτελεί ένα βύσμα συνδεδεμένο στη γείωση, ένας σκέτος βόμβος δηλαδή, και η επεξεργασία του μέσα από διάφορα εφέ. Συνοδεύεται και από ένα

Συνέντευξη στην Όλγα Ροΐδη 

Στις 4 του Γενάρη, οι Folk N Roll βρέθηκαν στην εκπομπή Radio Edit στο Studio E 103 fm, με σκοπό να παρουσιάσουν το ντεπούτο τους album. Αυτό που ακολούθησε ήταν, με την καλή έννοια, ένα παρατεταμένο γέλιο απ' όλους μας και η η συζήτηση διάφορων θεμάτων ταυτόχρονα. Συν την παρουσίαση. Ακολουθεί, απόσπασμα, της απομαγνητοφώνησης.

 

[...]

Σάμι: Τι χρειάζεσαι να στα πω εγώ όλα τώρα!

Όλγα: Πότε σχηματίστηκατε, πως; γιατί;

Σάμι: Το πότε είναι ένα θέμα, δεν το ξέρουμε ούτε εμείς ακριβώς. Πρέπει να 'ταν τέλη 2010, αρχές '11. Δεν έχουμε πάντως επέτειο, "κλείσαμε τόσα χρόνια" και τέτοια. Θα 'ταν πολύ καλό αυτό.

Πάνος: "Κάτω από ένα γκι βρεθήκαμε, κάναμε ευχή σ' ένα αστέρι που έπεφτε..." , δεν το πουλάτε σωστά παιδιά...θα το βρούμε. Θα κάνουμε 6-7 εκπομπές ακόμα...

Ο: Να τος ο manager! / Σ: Γι' αυτό στον φέραμε κι εδώ!

Άκης: Είναι θολά...αλλά

Συνέντευξη στην Όλγα Ροΐδη

 

Στα πλαίσια της περιοδείας της θεατρικής του παράστασης "Τα Παπούτσια Του Βαρύτονου" ο Δημήτρης Μπασλάμ, βρέθηκε στην άλλη γραμμή του ακουστικού του Studio E 103.0 fm

και της εκπομπής Radio Edit.

Ο ευγενικός και με χιούμορ παραμυθάς, όπως τον ξέρουμε, απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις.

 

Περί τίνος πρόκειται η παράσταση αυτή που σας φέρνει στα μέρη μας;

 

"Τα Παπούτσια Του Βαρύτονου" είναι ένα έργο που αφορά, την διαχείρηση του λάθους, αν μπορώ να το πω έτσι με λίγες κουβέντες. Είναι η τελειομανία ενός βαρύτονου, που μπροστά σ' ένα λάθος που μόνο ο ίδιος καταλαβαίνει, αισθάνεται πολύ δύσκολα και δυσφορεί που πρίζονται τα πόδια του και το αποτέλεσμα είναι να πηγαίνει στον υποδηματοποιό του κάθε τρεις και λίγο, μεγαλώνοντας το νούμερο των παπουτσιών του. Τελειομανία, κακή διαχείρηση του λάθους, πανικός, ψυχοσωματικά.

 

Στοιχεία, ο πανικός και τα ψυχοσωματικά, πολύ οικεία και γνωστά στην πλειοψηφεία των

Συνέντευξη στον Παναγιώτη Παπουτσή

Μία ημέρα πριν την εμφάνιση τους στο Gagarin 205, μια βραδιά αφιέρωμα στον "Tiao" -  Βαρόνο της Βραζιλιάνικης Soul, το πολυμελές γκρουπ Superbacana απαντά στις ερωτήσεις μας.

Πώς προέκυψε το όνομα και η σύνθεση των Superbacana;
To όνομα το πήραμε από το ομώνυμο κομμάτι του Caetano Veloso από τον πρώτο του σόλο δίσκο, που κυκλοφόρησε το 1968.
Περιέχει ένα εκλεκτικό σύνολο επιρροών, καταδεικνύοντας την "antropofagia" (καλλιτεχνικός κανιβαλισμός) του κινήματος Tropicália. Ήχοι από ψυχεδέλεια, ροκ, ποπ, ινδική μουσική, μπόσα νόβα, παραδοσιακή μουσική της Bahia και άλλα είδη εμφανίζονται στο άλμπουμ.
Κατ' αντιστοιχία, δείχνει τις πολλές επιρροές του γκρουπ, γιατί δεν παίζουμε μόνο ένα είδος, πχ. μόνο brazilian jazz, αλλά πειραματιζόμαστε με πολλά.
Είστε ένα πολυμελές σχήμα, αυτό δυσκολεύει τον συγχρονισμό σας για το τελικό αποτέλεσμα;
Το να συντονιστούν 12 άτομα έχει ένα βαθμό δυσκολίας, αλλά ο ήχος που προκύπτει από ένα τέτοιο big band μας αποζημιώνει. Πρακτικά,

Συνέντευξη στην Όλγα Ροΐδη

 

Την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015, ο Παύλος Παυλίδης & οι B-Movies έδωσαν μια συναυλία στα Ιωάννινα και το Factory Sound Of Ioannina. Μια ημέρα πριν, είχαμε μια τηλεφωνική συνεντεύξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Studio E 103 fm.

Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του album πριν μερικές εβδομάδες (11 Μαΐου) απ' την Inner Ear Records, απομαγνητοφωνήθηκε το μεγαλύτερο απόσπασμα αυτής:


Ο.Ρ.: [...] αύριο λοιπόν έρχεστε με τους b-movies, για ακόμη μια φορά, στα Γιάννενα, είχες πει και συ παλιότερα ότι αυτή η πόλη σε "κυνηγάει" με έναν καλό τρόπο, έτσι δεν είναι;


Π.Π.: Ναι.. νομίζω πως τουλάχιστον τα τελευταία είκοσι χρόνια, υπάρχει πάντα κάποιος συνεργάτης που είναι απ' αυτήν την πόλη, και έχω ιδιαίτερη, ας πούμε, σχέση με τα Γιάννενα. Μου αρέσει πολύ η ατμόσφαιρα της ίδιας της πόλης, είναι απ' τα αγαπημένα μου μέρη.


Θυμάσαι, κάποια συναυλία εδώ, που για κάποιο λόγο,σου έχει μείνει;

Συνέντευξη στην Όλγα Ροΐδη

 

 

Τους «Imam Baildi» τους γνωρίσαμε δισκογραφικά το 2007 όπου κυκλοφόρησαν το ομώνυμο ντεμπούτο τους, τραβώντας την προσοχή με τις ιδιαίτερες μίξεις τους με διάφορα είδη μουσικών πάνω σε παλιά ελληνικά, κατά πλειοψηφία,ρεμπέτικα τραγούδια. Την περασμένη χρονιά κυκλοφόρησε το δεύτερο τους album «Cookbook» ενθουσιάζοντας τους ήδη θαυμαστές τους και κερδίζοντας περισσότερους. Την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου έρχονται για μια συναυλία στα Ιωάννινα, στο Boxx Live Stage.

 

Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του ντεμπούτου σας είστε ικανοποιημένοι για το πώς δουλέψατε την πρώτη σας δουλειά; Θα αλλάζατε κάτι τώρα αν το ξανακάνατε;

Κάθε album αντικατοπτρίζει τη περίοδο που το δουλεύεις. Φυσικά και θα ήταν διαφορετικό αν το κάναμε τώρα, αλλά μας αρέσει όπως είναι. Μας θυμίζει την περίοδο που το φτιάχναμε και το σκεφτόμαστε με νοσταλγία.

Το δεύτερο σας άλμπουμ περιλαμβάνονται περισσότερα δικά σας κομμάτια χωρίς samples. Σκέφτεστε το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσετε ένα

Συνέντευξη στην Όλγα Ροΐδη

 

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο σου album “Try A Little Romance” επέστρεψες δισκογραφικά με το “Homemade Joy”. Πως ήταν η ετοιμασία του δεύτερου; Λιγότερο αγχωτική μιας και γνώριζες την διαδικασία ή περισσότερο λόγω της επιτυχίας του πρώτου;

Η αλήθεια είναι πως δεν αγχώνομαι για θέματα που έχουν να κάνουν με την καλλιτεχνική αποδοχή. Εννοώ πως είχα χαρεί που είχε πάει όμορφα το πρώτο άλμπουμ αλλά δεν με φόβιζε το ενδεχόμενο του να μην πήγαινε όμορφα και ο δεύτερος δίσκος και να μη με θυμόταν άνθρωπος μετά από 2 μήνες. Θα στενοχωριόμουν μόνο για τους ανθρώπους που είχαν βάλει χρήματα και είχαν πιστέψει σε εμένα. Αυτό που σίγουρα είχα ήταν μια τεράστια ανυπομονησία.

Η διαδικασία τώρα του Homemade Joy ήταν τελείως διαφορετική με του πρώτου δίσκου. Στο Try a little romance με είχαν πάρει από το χέρι ο Νίκος Αγγλούπας και η Inner Ear και

Συνέντευξη στην Μαριάννα Αναστασοπούλου

1) Συμμετείχατε στο 3ο world jazz festival στο cine Κεραμεικός -έναν σχετικά νέο θεσμό- τι σημαίνει για εσάς να παίρνετε μέρος σε τέτοιου είδους πολιτιστικές διοργανώσεις και μάλιστα σε εποχές που η οικονομική κατάσταση δεν υποστηρίζει την υλοποίηση τους;
Πριν ακόμα συσταθούμε ως encardia, ο καθένας μας με τον τρόπο του είχαμε μεγάλη πίστη στην πέρα από καλούπια και στερεότυπα δημιουργία, στο χειροποίητο και στον... αυτοσχεδιασμό. Όταν σε τιμά με την πρόσκλησή της μία τέτοια διοργάνωση-παρέα όπως το world jazz festival, δεν έχεις και πολλά να σκεφτείς, ειδικά σε μια τέτοια εποχή που παντού θέλει να κυβερνά η μιζέρια.
2 )Η ενασχόληση σας με τη μουσική παράδοση των ελληνόφωνων περιοχών της Καλαβρίας και γενικότερα της Κατω Ιταλίας είχε για εσάς και ένα απώτερο στόχο, όπως τη διαφύλαξη της μουσικής παράδοσης;  Ποια είναι θέση σας απέναντι σε τετοιου είδους ζητήματα;
Να πούμε την αλήθεια, δεν ξεκινήσαμε
Οι Cinema Paradiso Project λίγο πριν την συναυλία τους στο Gazarte με 

Guest star την Αργυρώ Καπαρού, δίνουν μια αποκλειστική συνέντευξη στο Inculture.gr και τη Μαριάννα Αναστασοπούλου.



- Είσαστε ένα πολυμελές συγκρότημα – πώς και πριν από πόσα χρόνια προέκυψε το σχήμα;
Η δημιουργία του σχήματος προέκυψε όταν ένα μέλος μας είχε την ιδέα οι προσωπικές μνήμες από την εμπειρία του σινεμά να μετατραπούν σε ένα κατεξοχήν μουσικό ταξίδι. Πρόκειται για ένα ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο των ταινιών που μας σημάδεψαν. Πρόκειται και για μια αναφορά σε αυτό που μας έχει συνδέσει με την ανάμνηση αυτή. Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2009. Στη συνέχεια το σχήμα διαμορφώθηκε από ένα αρχικό μικρότερο πυρήνα φίλων και μουσικών που συνεργαζόμαστε πολλά χρόνια και μοιραζόμαστε κατά πολύ την ίδια αισθητική.
- Η μουσική που παίζετε είναι επιλογές από τον παγκόσμιο κινηματογράφο – πως επιλέγεται τα τραγούδια που ερμηνεύετε και